fbpx

ZISTITE, KTO STOJÍ ZA ZNAČKOU MVB

ZISTITE, KTO STOJÍ ZA ZNAČKOU MVB

Ako vznikla firma MVB ?

Už dlhšiu dobu sme uvažovali ako ponúknuť naším klientom viac. Ľuďom čoraz viacej sedí, ak majú na vybavovanie svojich vecí menej, ale vysoko kvalitných ľudí. Ľudia už nechcú mať na každý produkt nejakého človeka. Tí klienti, ktorí stále riešia svoje financie s viacerými pracovníkmi to nerobia z dôvodu, že by nechceli mať na všetko jedného človeka, skôr je to o dôvere, ktorú žiaden z nich nevybudoval. Práve táto vec je to, čo u nás vytvára ten rozdiel a klientom sa to veľmi páči. Veľké množstvo rodín nám dôveruje, sme pre nich istota, že sa na nás môžu spoľahnúť. Práve takto sme sa chceli naším klientom odvďačiť. Kvôli tomu sme rozšírili naše portfólio s finančnými službami o realitné služby.

V čom ste iný ako iná realitná kancelária ?

Naša kancelária nevznikla z jedného dňa na druhý. Trvalo nám vyše roka kým sme robili prieskum medzi našimi klientmi, ktorí už niekedy využili realitné služby. Získavali sme od nich cenné informácie, ako napr. odpoveď na otázku, čo sa im nepáčilo na službe od inej realitky. Na základe týchto názorov sme vedeli nastaviť filozofiu, ktorá sedí ľuďom. Je to ako výstavba rodinného domu, najprv musíte vedieť čo chcete postaviť, až potom sa pustíte do výstavby.

Prečo práve tento názov firmy ?

Chceli sme sa od začiatku prezentovať aj rodinám, ktoré nás nepoznajú, že nie sme začiatočníci v tejto sfére. Z roka na rok rastie záujem zo strany klientov o profesionálov vo všetkých službách, ktoré ľudia využívajú. Bez ohľadu na to, či idete za automechanikom, kaderníčkou, alebo za programátorom. Kým, sme dospeli na tú úroveň, aby sme mohli povedať, že máme vlastnú realitnú kanceláriu, poriešili sme bývanie stovkám klientov, spolupracovali sme s rôznymi realitnými kanceláriami, sledovali sme ich chyby, ktoré frustrujú zákazníkov v tejto sfére.

Viackrát vo vašich postoch prezentujete a hovoríte o kvalite. Avšak nemôžeme hovoriť o nej, ak má realitná kancelária nespočetný počet ponúk. Keďže sa potom stratí prehľad, až unikajú dôležité detaily o nehnuteľnostiach. Správne ?

Áno, správne. Nemôžete mať aj veľa ponúk, aj podávať vysokú kvalitu. Kvôli tomu nie je naším cieľom mať desiatky svojich maklérov. Nie sme vôbec proti takým realitným kanceláriam, ale naša cesta je iná. Mať toľko ponúk, čo neide na úkor kvality. Jednorázový obchod nie je pre nás alternatívou. Každý klient, ktorý nás neodporúči, je znakom toho, že nebol natoľko spokojný, aby o nás ďalej šíril dobré meno. Dlhodobosť je pre nás priorita.

Znamená, že niektorých klientov odmietate na spoluprácu ?

Vždy sa snažíme nájsť spoločnú reč s každým klientom. Častokrát sú flexibilní a vieme sa dohodnúť. Jasné máme pravidlá. Jedným z nich je exkluzívna spolupráca. Klient môže predávať iba cez nás svoju nehnuteľnosť a my na oplátku zabezpečujeme kvalitný tím, ktorý tvoria profesionáli.

Kto tvorí Váš tím ?

Okrem nás dvoch majiteľov robí s nami marketér, copywriter, fotograf. Máme taktiež úzku spoluprácu s notárskou a advokátskou kanceláriou. Vždy sme pri tvorbe tímu dbali na výber spolupracovníkov. Keďže každý človek v našom tíme v určitom slova zmysle prezentuje nás a záleží nám na názore ľudí. Taktiež máme veľmi dobré vzťahy so znalcami, geodetmi, poznáme viacerých ľudí z katastrálneho úradu, keď si potrebujeme niečo prekonzultovať. Takéto dlhoročné vzťahy znamenajú veľmi veľa. Keby si klient musel toto všetko sám poriešiť, trvalo by mu to X násobne dlhšie.

Kde sa vidíte za pár rokov ?

Spokojnosť našich klientov bude vždy prvoradá, to znamená nebudeme si na seba brať viac, ako reálne zvládneme. Jasné, že naším cieľom je slúžiť čo najviac rodinám a pomôcť im nájsť to najvhodnejšie bývanie, alebo z opačného pohľadu predať nehnuteľnosti našich klientov čo najrýchlejšie. Každá realitná kancelária je známa niečím, my chceme byť známy tým, že klienti budú hovoriť o nás, že sa na nás vždy mohli spoľahnúť a dostali adekvátnu službu akú očakávali.

Nemyslíte, že je na Slovensku príliš veľa realitných kancelárií ?

Nikdy ich nie je dosť, priestor je pre všetkých. Niektoré firmy to vždy budú robiť lepšie, niektoré slabšie. Počet klientov sa nebude nikdy deliť rovnomerne. To, že je konkurencia, je super. Konkurencia musí byť, tlačí nás dopredu, aby sme sa pravidelne zlepšili. Tlak stať sa lepším určuje kvalitu služby v danom okolí. A my chceme byť stále lepší, robí nám radosť napredovať.

Ak sa Vám článok, páčil neváhajte ho zdielať.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Napíšte nám